Saturday, May 14, 2016

მე-4 და მე-5 მოდულის რეფლექსია

      მეოთხე მოდულით ვისწავლეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შექმნა, მოსწავლის სავარაუდო ნასრომის დაგეგმვა, ასევე ამ ნასრომის დაკავშირება კითხვებთან, მიზნებთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან. გავეცანით სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტების შერჩევას, შინაარსის დაგეგმვას, პრეზენტაციის ნიმუშის შექმნას, ბლოგის ნიმუშის შექმნას.
     მეხუთე მოდულით ვისწავლეთ როგორ გამოვიყენოთ უკუკავშირი მოსწავლის სავარაუდო ნასრომის გასაუმჯობესებლად. შევისწავლეთ მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში, შეფასების სტრატეგიების განხილვა, მოსწავლეთა შეფასების ფორმების შედგენა, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმის ხელმეორედ გადახედვა.

No comments:

Post a Comment